Gyakran ismételt kérdések
1. Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem.
2. Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásának legegyszerűbb (és legolcsóbb) módja, ha a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet emailben (info@kronokft.hu) is leadni rendelést.
3. Lehet telefonon rendelni?
Igen a 06-1-264-1341 -es telefonszámon. Ha nagyon muszáj és nincs más megoldás... :)
4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
Elég, ha a kívánt termékeket a kosarába helyezi és a megrendelés gombra kattint. Webáruházunk rendelkezik gyorsfizetés funkcióval is, tehát nem szükséges regisztrálnia. Természetesen regisztrálni is tud ami akkor javasolt, ha visszatérő vásárlónk. Ilyenkor a vásárlás megkezdése előtt jelentkezzen be a rendszerbe! A termék kiválasztásánál kattintson a "kosárba" gombra! A kiválasztott termék ezután bekerül a kosárba. Ezután válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot majd kattintson a megrendelés indítása gombra!
5. Hogyan fizethetek?
Többféle módon lehet fizetni:
- Banki előreutalással + kiszállítás: Ekkor cégünk egy átutalásos díjbekérőt/számlát küld emailben melyen minden adatunk megtalálható. A dokumentumot csak akkor küldjük ki, ha a tétel(ek) raktárunkon van(nak). Kérjük türelmét! A pénz jóváírását követően futárszolgálattal küldjük (GLS) a termékeket és 1590,- Ft szállítási költséget számolunk fel.
- Kiszállítás + utánvét: Súlytól függetlenül bruttó 1590,- Ft szállítási és csomagolási költséget számolunk fel. Az utánvét díja +300,- Ft. Amennyiben Ön magánszemélyként rendel és a webshopon keresztül adja le rendelését akkor 30.000 Ft feletti vásárlás esetén az utánvételi/házhoz szállítási díjat elengedjük.Sajnos a rossz tapasztalataink miatt GLS csomagautomata igénybevételekor utánvétes fizetésre nincs lehetőség!
- Személyesen készpénzben vagy bankkártyával.
- Előreutalás után személyes átvétel. Kérjük várják meg a visszaigazolást amit küldeni fogunk emailben!
- A kiszállítást a GLS Hungary Kft. végzi.
6. Órajavítást is vállalnak?
Nem. Még elemcserét sem. A nálunk személyesen vásárolt óraszíjakat viszont ingyenesen felszereljük amennyiben nem igényel speciális munkát a rögzítése.
7. Alkatrész van a karórámhoz?
Lehetséges. Mi magánszemélyek részére diagnosztikát, tolómérővel való mérést és alkatrész beazonosítást nem vállalunk. Amennyiben a kedves vásárló tudja, hogy mit szeretne akkor a következő feltétellel tudunk terméket kiadni:
Az óraszerkezetek vagy óraalkatrészek beépítse megfelelő diagnosztikát, műszerezettséget és szaktudást igényelnek. Reklamációt csak a javítást végző órás kollégával történő konzultáció után és a szakműhely által a javításról/beépítésről kiállított számlával együtt tudunk elfogadni.
8. Érdekel egy óratechnikai termék, de nem találom a honlapjukon mit tegyek?
Írjon egy email nekünk és amennyiben a termék beszerezhető és az árat kedvezőnek találja rendelje meg! Sajnos képtelenség minden létező termékünket megjeleníteni itt a webshopon.